lunes, 19 de noviembre de 2012

Coneixent-nos


Molt bona tarda a tots i a totes. Abans de res m'agradaria fer una breu introducció explicant-vos una mica qui sóc i que es el que vull aconseguir amb aquest blog i que trobareu dins del mateix.


El meu nom es Aina Tur i estudio segon curs d'Educació Social a la Facultat d'educació i treball social Fundació Pere Tarrés.

El principal objectiu que em plantejo amb aquest blog és compartir amb tots vosaltres una serie de coneixements, curiositats sobre un tema que m'interessa i que considero de rellevància social per la problemàtica que comporta. Les bandes conflictives a analitzar són en concret els Nietas, Latin Kings i Maras, ja que són aquestes 3 organitzacions les que han ocupat les portades dels diaris els últims anys al nostre pais. Poc a poc us aniré penjant articles, vídeos, entrevistes, notícies... que em semblin interessants sobre aquest tema i m'agradaria, així com jo faré les meves pròpies aportacions que vosaltres ho feu també, i així entre tots aprendre una mica més els uns dels altres.

Donat que això de les "bandes conflictives" és molt ampli, m'agradaria centrar-me en alguna cosa en concret: arribar a saber el perquè neixen aquestes bandes, quina és la seva essència i buscar el punt que tenen en comú totes elles, és a dir, arribar a trobar el denominador comú que comparteixen.


Espero que sigui un espai on tots nosaltres podem dir la nostra i opinar amb total llibertat i que ens serveixi per aprendre i conèixer més sobre aquesta realitat.


Una cordial salutació, 

Aina

No hay comentarios:

Publicar un comentario